Agata Joutsen / Future Models

Hej! Wracam, by pokazywać Wam kolejne efekty współprac, których robi się na szczęście coraz
więcej. :)
W planach jeszcze 3 posty z sesjami + jeden zapowiadający ze zdjęciami z backstage'u :)

W tym poście pokażę Wam niezwykle sensualną i seksowną sesję, na którą wybrałam się z niesamowitą Agatą. 
Obserwowałam ją już bardzo długo na maxmodels i po cichu marzyłam o sesji, ale bałam się zagdać "bo nie moje progi" :D Na szczęście Agata sama zgłosiła się do mnie i spontanicznie wybrałyśmy się na plażę w Brzeźnie. Agata przyniosła cudowną bieliznę z Marletto Lingerie (http://www.marlettolingerie.pl/) i zabrałyśmy się za robienie zdjęć. Całość poszła bardzo szybko, dzięki profesjonalizmowi Agaty! No a później troszkę nas chmury przestraszyły :)

Standardowo - dajcie znać czy Wam się podoba!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie