Marta Peda / Brilliant Models & Karolina Wagner

Cześć!
Dzisiaj dwie sprawy!
Pierwsza zupełnie oczywista - zdjęcia z sesji plażowej z cudowną Martą i Karoliną :)
Druga - pytanie - czy chcielibyście zobaczyć na blogu coś jeszcze prócz zdjęć z sesji i backstage? Macie jakieś propozycje/pomysły? Myślałam nad jakimiś tutorialami czy czymś w tym rodzaju, ale nie wiem czy będzie ktoś, kto będzie to czytał i korzystał :)

Dobra, do sedna - umówiłyśmy się z Martą w sumie spontanicznie, Marta ogarnęła wizaż, miałyśmy mieć też fryzjerkę, ale nas olała... :(
Umówiłyśmy się na Jelitkowie, na szczęście pogoda dopisała i mogłyśmy zrobić piękne, letnie zdjęcia. Karolina zrobiła przepiękny, delikatny makijaż podkreślający urodę Marty, za co przeogromnie dziękuję i mam nadzieję, że to nie nasza ostatnia współpraca :)
Sesja przebiegła szybko, w sumie Marta ma cudowny sposób pozowania, więc i zdjęć wyszło dużo, w krótkim czasie.

Oto efekty:








Dajcie oczywiście znać, które zdjęcie najlepsze. Miło mi też będzie jeśli dacie mi znać, czy chcecie czytać o czymś jeszcze :)
Buziak!

1 komentarz:

  1. Najbardziej podoba mi się zdjęcie numer 4 oraz ostatnie :) Robisz cudne zdjęcia! Taki talent :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie