Fotoksiążka od Saal Digital - recenzja





Hej!
Dzisiaj przybywam do Was z recenzją fotoksiążki od Saal Digital (http://www.saal-digital.pl/)










Od początku: projektowanie książki polega na ściągnięciu aplikacji do tego przeznaczonej. Reszta to łatwizna! Całą książkę zaprojektowałam w kilkanaście minut. Mamy mnóstwo możliwości jeśli chodzi o układy itd. Ja jednak postawiłam na prostotę i minimalizm.
Wybrałam zwykłą pionową książkę a A4. Postawiłam na czarna okładkę i białym logiem.
Reszta zdjęć została losowo powklejana przeze mnie na całe strony. Ciekawa byłam jak będą wyglądały zdjęcia poziome i jestem zachwycona!!! Nie ma żadnych powykrzywianych twarzy ani nic. Jest idealnie!
Okładka i strona w macie. Strony w środku wyglądają cudownie! Nie palcują się i są odpowiednio grube i sztywne. Okładka meeeeega mila w dotyku! Mogłabym ją głaskać, głaskać i głaskać ;) Jednak po kilku oglądających, na okładce zaczęły się pojawiać "paluchy", a na mojej czarnej okładce zaraz wszystko robi się widoczne :( Może na innych kolorach tak tego nie widać ;)
Ogólnie mega zaskoczona jestem jakością! Nigdy w życiu nie pomyślałabym że moje zdjęcia będą tak ładnie wyglądać na papierze. Wszystko jest bardzo ładnie wykończone, kolory takie jak trzeba!
Na ogromny plus zasługuje również czas realizacji zamówienia. Zamówiłam książkę w niedziele wieczorem, a była u mnie w domu w środę w południe! Zapakowana w kopertę z grubego kartonu, następnie w piankową kopertę, a później jeszcze w folię.
Polecam, polecam, polecam!

http://www.saal-digital.pl/
https://www.facebook.com/saal.digital.polska/





2 komentarze:

  1. ile kosztuje taka przyjemność? pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cennik jest na stronie Saal Digital. Wszystko zależy od ilości stron i innych dodatkowych opcji :)

      Usuń

Zostaw coś po sobie