Fotoobraz od Saal Digital - recenzja





Była już fotoksiążka, teraz przyszedł czas na fotoobraz.

Zawsze marzyłam o dużych wydrukach swoich zdjęć, z pomocą przyszła firma Saal Digital, która spełniła moje marzenie i teraz moje zdjęcie wisi w formie fotoobrazu na ścianie nad łóżkiem.









Zamówiłam obraz o wymiarach 30x45 na płycie dibond z aluminiowym mocowaniem.
Projektowanie za pomocą aplikacji jest dziecinnie proste, wszystko dzieje się szybko, sprawnie i czytelnie. Do wyboru mamy kilka rodzajów płyt oraz mnóóóóóóstwo formatów :)

Obraz zamówiłam w czwartek, w poniedziałek już był wysłany (MEGA SZYBKO!), a w środę cieszyłam się nim już w domku :)

Obraz jest bardzo fajnie wykonany, płyta jest odpowiednio ciężka i bardzo dobrej jakości. Mocowanie bardzo dobrze się trzyma. Jakość nadruku jest niesamowita... Kolejny raz pozytywnie się zaskoczyłam. Nie sądziłam, że tak bardzo spodobają mi się moje zdjęcia na dużym formacie. Bałam się, że będą rozmyte, lub za bardzo wyostrzone, ale jest IDEALNIE!
Na plus: to, że obraz po powieszeniu delikatnie odstaje, a nie przywiera do ściany. Może nie każdemu tak się podoba, ale ja właśnie oczekiwałam takiego efektu :)

Teraz przekochany, kolorowy Pierniczek, pomalowany przez zdolną Monię wisi nad moim łóżeczkiem i czuwa :D

Popatrzcie na zdjęcia fotoobrazu i sami oceńcie :)




Zapraszam serdecznie do zamawiania takich fotoobrazów dla siebie bo naprawdę warto!!!
Niedługo gwiazdka, więc może to być bardzo fajny prezent dla bliskich :)


Możecie też skorzystać z super promocji. Kod rabatowy w wysokości 75 zł na fotoobraz: WD369KAC



A tak wygląda szczęśliwy człowiek :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie