Julia Grodzka & Monika Lider

Cześć!
Jak już pisałam na fanpage mam teraz krótką przerwę od sesji. Muszę poukładać życie prywatne, a potem wracam do Was z nowymi pomysłami, z nową energią i nawet z niespodziankami! :)
Ogarnę przeprowadzkę i jakoś na początku września działam!

W tym poście chciałabym pokazać słoneczne zdjęcia z Julią. 
Kocham tą sesję całym serduszkiem! 
Dziękuję Magdalenie Mól za pożyczenie swoich prywatnych futerek, a Monice Lider za przepiękny makijaż w strasznych warunkach! <3
Umówiłyśmy się późnym popołudniem, a potem wszyscy razem pojechaliśmy na Stogi, światełko nam dopisało, było takie, jakie sobie wymarzyłam!
Atmosfera na sesji - cudowna! Pozostanie w mojej głowie na pewno długo, wróciłam do domu taka zmęczona (około 23), ale w życiu nie byłam bardziej szczęśliwsza. Wykonałam tego dnia dwie piękne sesje, z wspaniałymi ludźmi. Dziękuję!

A teraz zapraszam do oglądania efektów. Dajcie znać czy wam się podoba :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie